Monday, December 15, 2008

aku seorang yg pemalas nk mengupdate nih,tp memandangkan ade permintaan yg bertubi-tubi terpaksa la layan peminat..(whahahaha)...jgn marah~..ye la..aku jawab la tag dr ko lisa..
Hurm..ade option lagi ke nk memilih nih..heee~

7 Ciri Wanita atau Lelaki Idaman Anda(Lelaki-sebab idaman aku nk letak yg perfect2x je..)
1.lelaki yg ade iman.wah~..walaupun aku tahu aku kurang iman, tp aku nk lelaki yg beriman..mebi leh ajar aku ngn tegur aku kut..tp klu yg lebih kurang tu, klu die join tu best juge..wahaha*keji* :P

2.lelaki yg matang..sebabnyer~...hurm..sebab aku matang ah..hahahaha..mesti la sehati sejiwa~

3.lelaki yang penyanyang...klu die sayang, mesti die amik berat..huhu.,sakit demam ke..hurm..(amacam?matang x jawapan aku?)

4.Mestila kurang hensem...dalam erti kata, sedap mata memandang..hehe..klu hensem rs tergugat kut..xpun, org lain ngorat..argh..xleh2x..

5.Leh bawa aku jalan2x..yeay!!..aku ske melancong~..

6.mesti la x kedekut..mesti la sanggup kongsi2x duit, so xbeban la klu melancong..tp lagi afdal klu die kuarkan duit banyak..hehe...kan kena jaga wanita

7.baik ngn parents aku..hormat parent die gak...nnt dirahmati selalu....amin~..doakan la yek..



7 Wanita/Lelaki yang tak pernah anda minati sepanjang hidup
1.ada bulu dada.gelimatttt aku.<-- sama ar..geli juger~
2.baran ~..huish..minta simpang 44
3.badan yg busuk terlampau..wek...
4.Bajet bagus..ske menunjuk..xpun bajet cm die sorang pandai..adeih..susah2x
5.ske control..hurm..semua die nk aturkan..bosan maa~
6xhormat org tua..sbb die muda..kang tua nnt, abih ar
7.pendek dr aku kut.haha..(sbb aku da cukup pendek:P)


7 Perasaan anda sekiranya keluar dengan orang yang minati
mesti la gembira..melayang..tp klu gaduh..pk nk balik jer..

7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda
hurm...round dunia leh?..cm nk g semua tempat

7 barangan/sesuatu istimewa yang akan anda hadiahkan kepada si dia
ntah ar..xnak bagi leh??

7 Tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda..
semua lagu hindustan..haha.mesti die pening...~


7 Wanita atau Lelaki yang kene jawab tag ni
1.hurm..paceek ke..klu die tahu la blog ni
2.reha
3.aro
4.apet
5.derek
6.siti km(da hari last die rini)
7.shy balik..hahahhaa



dah jawab yeay~

Labels:

6 Comments:

Blogger bini edy said...

yeyeaaa aku org 1st comment.selamat berblogging!yeyeeaghhhhhhh!

10:05 PM  
Blogger chemun said...

haha..yola..thank gak kat ko, tag aku..so ade la mende aku nk update :)

12:52 AM  
Blogger LeLs said...

hoi...!!

ade blog tanak gtau..

jahat punye org..!!

6:19 PM  
Blogger fio said...

ape nih mun.

kite amuk la lels, jom! ahhahah

11:03 PM  
Blogger ReeNDu said...

wooo nak ngamok ke??

aku nak join!

1:34 AM  
Blogger chemun said...

jgn la marah kengkawan..aku malas benarnya..pasni , aku update la klu ade yg aku rs penting..hee~..to all my sis, please forgive me..hehehe...

1:16 AM  

Post a Comment

<< Home